GRATTIS MAMMA ♥

Vi har ett litet släkt kalas för mamma just just nu, för det är hennes födelsedag idag! Därför har jag inte uppdaterat tidigare idag, för jag inte har hunnit. Så tänkte att jag gör ett litet inlägg lite snabbt nu. Tänkt snart börja plugga lite.. har verkligen massa plugg att göra. Vi fick en engelska uppgift i skolan i dag att skriva om en valfri artist eller en grupp på engelska.

Tror att jag kommer skriva om Fall Out Boys, om jag inte kommer på någon annan att skriva om. Tänkte göra klart den uppgiften eftersom vi inte har någon mer engelska lektion innan den ska lämnas in. Så jag blir klar med den, ska även öva till en omprov, och sedan är det lite andra läxor som ska hinnas bli klara! Uppdaterar mer senare, efter kalaset och efter allt plugg, CIAO. 




Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: