JOHNNY BULLS OR NOT ?





Sitter och funderar på om jag ska klicka hem ett par Johnny Bulls, eller om det bara blir ett par Uggs. Har tidigare haft ett par Bulls, tyvärr gick de söder. Ska i alla fall försöka hitta ett par snygga boots!
I fall det blir ett par Johnny Bulls, så vet jag inte om jag ska ha ett par låga eller höga, har svårt att bestämma mig!


Vilket par tycker ni jag ska välja ifall det blir ett par ? :)

Vad tycker ni om Johnny Bulls skor?! 

Postat av: Sandra

Åh, älskar johnny bulls, de är så snyggaa!!! Tycker du ska ta ett par låga, de är mina favoriter. :D

2012-09-01 @ 19:15:21
Postat av: Sicktwisted - Moa

Sv; Viiisst!

De där skorna är skitsnygga! Samtidigt som det kan bli gulliga beronde på hur man matchar dom men skitsnygga som sagt!

2012-09-01 @ 19:54:03
URL: http://sicktwisted.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: