EGO PIC


Hur mår ni? :) Själv mår jag toppen! Skoldagen var underbar, inte alls lika tråkigt och trist som vanliga måndagar brukar vara, alla var glada och pigga idag, vilket gör att man själv blir det. Är iallafall jätte trött nu efter skolan, men även väntar plugget. En stor hög med plugg som jag ska göra, vissa saker ska jag bara kolla igenom lite snabbt. Matten är först, för den är tråkigast. Det är aldrig kul att göra matteläxar, speciellt inte när man inte kan den, blir ju inte direckt bättre när man suger på matte heller, haha. Ska plugga en tag, sedan ska jag bara ta det lungt resten av kvällen, kanske gosa ner mig i sängen och kollla på någon mysig film med lillebror, eller hitta på något annat mys!






Postat av: ♫♪ Sandra T

söt!

2012-04-23 @ 18:30:24
URL: http://sandramusic.blogg.se/
Postat av: Linda

Fin du är! (:

2012-04-23 @ 18:50:36

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: